sobota, 21 lipca 2007

Kartka z pamietnika - 21.07.2007r.

Dzisiaj postanowiłam że założe tego bloga. Wczoraj mialam lekkiego doła i pomyślałam że będzie fajnie kiedy bede prowadziła swój internetowy pamiętnik, może w ten sposób ktoś doradzi mi w trudnych sytuacjach. Mój wczorajszy dół dotyczył tego że uświadomiłam sobie że jestem beznadziejna. Moja beznadziejnośc polega na tym, że:
-nie mam chlopaka,
-jeszcze nigdy w życiu nie zaproponowałam mojej przyjaciółce spotkania(zawsze to ona wpada na takie pomysły),
-jestem mało znaną osobą w mojej szkole,
-chłopaki z mojej klasy za mną nie przepadają,
-raczej nie dogaduje sie z chlopakami skoro mnie nie lubią(prawda jest taka że spośród 18 chłopaków z mojej klasy ja dogaduje sie góra z 3 spośród których z jednym sie wyzywam ale czasami gadamy)
To są chyba wystarczające powody dla których uważam że jestem beznadziejna.
Na dodatek prześladuje mnie kompleks tego że nie mam chlopaka i poprostu myśle że raczej nie będe go miała bo nie znam wielu ludzi a tym bardziej chłopaków i na dodatek nigdy w życiu nie miałam chłopaka tylko adoratora który chodził ze mną do przedszkola i na walentynki dał mi kartke której już nie mam bo ją zgubiłam i to jest dobijające bo tak to bym sie teraz tym pocieszyła że miałam kiedyś adoratora. Moje zycie jest do dupy. Na dzisiaj to koniec. Komentujcie to jak chcecie i radzcie jeśli chcecie. Jestem otwarta na porady. Może to mi coś pomoże.

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

hey nie przejmuj sie nie tylko ty masz problemy z chłopakami napewno znajdziesz swojego księcia z bajki a może spróbuj zmienic swój wygląd może to cos pomoże

Anonimowy pisze...

oj nie przejmuj sie poprostu stań sie bardziej śmiała i tyle to napewno pomoże zagadaj do chłopaków i pokaż swoje zalety bo napewno takie masz

Anonimowy pisze...

wyluzuj troche i pokaż swoje zalety pogadaj z jakimiś chłopakami poderwij ich i może zmień swój wygląd i wszystko w swoim życiu to powinno ci pomóc

Anonimowy pisze...

elo laska, chyba wszystkie dziewczyny przechodza taki okres w swoim zyciu predzej czy poznej ale tak gupio mowic nie martw sie bo to sie tak nie da ale nie jestes jedyna:) teraz idziesz do liceum tak? to zajebiscie nowa szkola nowi ludzie mozesz zaczac wszystko jak bedziesz chciala bless:*

Anonimowy pisze...

Hey Magda...
Nie martw sie,to ze nie masz chlopaka to nie jest koniec świata...ja też go nie mam :/ ale zyje i jestem szczesliwa...mam dokladnie takie same problemy jak Ty lecz sobie z nimi radze...no jasnee ze czasami tez mam dola ale po czasie przechodzi :)

3maj się ;**;**;**

Jakbys chciala to pisz do mnie na gg...moj nr.18273676 i nie martw sie wszystko sie ulozy xD

Anonimowy pisze...

http://na-skraju-marzen-dziecka.blog.onet.pl/

Zapraszam