wtorek, 24 lipca 2007

Kartka z pamietnika 24.07.2007r

Hey!
Doszłam dzisiaj do wniosku że ten blog odwiedza bardzo mało osób reklamowałam go już na epulsie i na portalu 4girls ale to za mało bo ten blog niestety nie cieszy sie popularnością. No i co ja mam zrobic??jak go jeszcze zareklamowac??w sumie to poruszyłam ten temat bo nie wiem co mam w dzisiejszym wpisie napisac. Doszłam dzisiaj do wspaniałomyślnego wniosku że zakochałam sie w Chadzie Michaelu Murray'u i nie wiem co mam z tym faktem zrobic. Zakochałam sie w nim po obejrzeniu paru odcinków "Pogody na miłośc". Ja nie wiem czy wy tez zakochujecie sie w aktorach lub aktorkach??czy tylko ja mam taki odpał. W sumie to tez bardzo podoba mi sie mój sąsiad niedoszły, można go tak nazwac. Przyjechał on do swojej babci na wakacje i poprostu jak ja go zobaczyłam no to stwierdziłam że on bardzo mi sie podoba. jest blondynem i stawia włosy na żel i jest mega przystojny. Problem jednak tkwi w tym że on mnie nawet na oczy nie widział. Mieszka, a raczej przebywa, w tej samej klatce co ja a jeszcze ani razu mnie nie spotkał na swojej drodze za to ja zawsze jak wyglądam przez okno to go widze. Nie wiem co mam z tym faktem zrobic bo on i tak wyjedzie niedługo i zobaczymy sie dopiero za rok a przynajmniej ja go zobacze. Ok kończe już tą jedną wielką bezsensowną wypowiedź i ide poczytac książke. Dzisiejszy wpis mi sie nie podoba, według mnie jest do dupy ale szczegół. komentujcie go jak tylko chcecie wszystko zniose ale nie wiem czy wogóle bedzie wam sie chciało odwiedzic ten blog. W każdym mącie razie ja zmykam papa.

4 komentarze:

LittleRunaway pisze...

mój niestety tez sie nie cieszy popularnośćią : //
ale życze powodzenia, ja go czytam ( ;

Anonimowy pisze...

Nie martw się tym że mało osób go dowiedza !Mój też nie był taki ekstra a rozwinął się i to duzo : ) Komentarze nic nie znaczą jeszcze . : ) Wazne ze masz duzo wejsc to ludzie to czytają chociaz ; D

Anonimowy pisze...

bo jest nuudyny tyle ci powiem ; d.
przeczytałam pare zdań i juz zamulam .

Anonimowy pisze...

bardzo mi się podoba twój blog , jest taki szczery . odwiedź mój , bo on również nie cieszy się popularnością . www.nastoletnia-codziennosc.blog.onet.pl