środa, 25 lipca 2007

Kartka z pamiętnika 25.07.2007r

Hey!Dzisiaj zdałam sobie sprawe z kolejnej rzeczy która jest wadą w moim charakterze, otóż kiedy zaczynam oglądac telewizje i oglądam jakiś film młodzieżowy to ten film zaczyna mnie tak wciągac że myśle o nim przez cały dzień i zakochuje sie w głównych aktorach. Wiecie dokładnie jaki film teraz oglądam i w jakim aktorze sie zakochałam, ponieważ pisałam o tym we wczorajszym wpisie. Nie chce żeby tak było ale niestety tak jest. Na dodatek jak ten film sie kończy to ja mam przez około 2 dni chandre a potem mi przechodzi. Czy uważacie że jestem nienormalna ?? W sumie to możecie tak sądzic i wcale bym sie nie ździwiła gdybyście tak pomyśleli, no bo wkońcu jaka normalna nastolatka aż tak sie wczuwa w serial ?? Rozumiem, że nastolatki zakochują sie w aktorach różnych i są ich fankami tak jak ja Chada Murraya, ale żeby odrazu tak bardzo życżyciem serialu telewizyjnego??pozostawie to bez komentarza i nasuwam tu tylko jeden wniosek:Jestem bardzo dzwiną osobą. Lece papa
P.S Zapraszam do odwiedzania i komentowania moich postów

Brak komentarzy: