sobota, 28 lipca 2007

Kartka z pamietnika 28.07.2007r

Dzisiaj paskudna pogoda w moim mieście ciągle tylko deszcz pada, ale to nieważne liczy sie to że dzisiaj wieczorem będzie bardzo fajny koncert na który mam zamiar pójśc. już nie moge sie doczekac wieczora. Chyba podjęłam już decyzje co do przyszłości tego bloga, no więc założe sobie profil na stronie magazynu "Dziewczyna" i zobacze czy tam ktoś komentuje moje kartki z pamiętnika, jeśli tak to usune tego bloga i będe tam prowadziła mój pamiętnik. Wszystko sie rozstrzygnie jutro:) Musze już kończyc papa

5 komentarzy:

Papciaa ;D pisze...

Hey . ;*
Jestem nastolatkĄ , której życie teżs ię nie podoba . Jestem najgorsza i tyle . Nic mi nigdy nie wychodzi , jestem brzydka jak noc październikowa ( chociaż wszyscy próbują miw bić, że jestem ładna. ) Może trrzeczywiście , ale ja jak patrze w lustro to mało , że nie widze tam NIKOgo to jszcez zygac mi sie chceee.. ;p
Ile masz lat.? To dużo zmienia.. Jesli jestes nastolatka to zapewne tak przechodzisz okres dojrzewania albo po prostu jesteś (podobnie jak ja ) pesymistką . Trzeba sobie uswiadomić, że nie jesteśmy najgorsze , są ludzie gorsi od nas i to w 100 % . Wiesz oc.? Złapałam niedawno takiego doła, że byłam w stanie sie pociąć . To chyba mówi dużo . ałamuję się o byle oc . Staram się to zrozumieć , ale to życie chcyba mnie przerasta..Po prostu nie daje sobie rady . REanie wszystkich dokoło itd . I te problemy Twoje które ukazałaś w notce na samym dole.. Tez mam takie . Niestety.. Życie potrafi być okrutnee. Trzeba sie z tym pogodzić , ale jak.? Ja tez tego nie rozumiem.. Ale w pełni rozumiem Ciebie . Twoją sytuację . Mam nadzieje, ze wsztstko ci sie ułoży. Powodzenie ;* Muahh !! <33

Justyniuśś pisze...

jja teraz codziennie tu wchodze i czytam

Anonimowy pisze...

co ty gadasz.??
nie jesteś ani żałosna ani nic!.!
jesteś sobą a to ważne!.!prowadź go dalej mała ilość koment nie znaczy że ikt go nie lubi!!!
jest bardzo fajny wiesz kto to honorata skarbek honey.??
prowadzila blogga 3 lata i przez pierwsze 1,5 roku nikt go nie ogldal miala jakieś 3 wejscia na dzien potem zaczela pisać ciekawij i znalezli sie fani! nie zalamuj sie!.!
pomysl jaka rubryke do blogga mozesz dodoac.!.
nie usuwaj kolezanki go czytaja
ja dopiero zalozylam blog ale widze ze ty masz go dlugo to wejdz na mój bloxhttp://www.blox.pl/html/8126465,262146.html
i skomentuj!.!zaluz tam tez blooga oni tam maj a dobre reklamy a im wiecej blogow m,asz tym jestes slawniejsza! zaluz blooga na bloox
aha i skomentuj mój co mogę tam dodać!.! bo sie na tym znasz.!
NIE USUWAJ JEST SPOKO NAPISZ U MNIE KOMENT!PLIISS

Nathie pisze...

Świetny blog :)) zapraszam na www.secretiveworld.blog.onet.pl

:D:D:D pisze...

Fajny blog. Będę wchodzić. Mam nadzieję że się odwdzięczysz footoograafiee.blogspot.com