poniedziałek, 23 lipca 2007

Kartka z pamiętnika 23.07.2007r

Hey!Sorka że wczoraj nie zrobiłam wpisu ale nie miałam na to czasu a w zasadzie wogóle wczoraj kompa nie włączałam. Musicie sie przyzwyczaic że nie będe codziennie pisała bo poprostu czasami nie mam czasu na wejście na neta. Mam nadzieje że przez to nie przestaniecie odwiedzac mojego bloga. W dzisiejszym wpisie chciałam serdecznie podziekowac pewnej dziewczynie o imieniu Zuzia, która skomentowała mój przedwczorajszy wpis i uświadomiła mi że wszystko w moim zyciu moze sie zmienic. Za rok pójde do liceum i wtedy będe mogła zaczac wszystko od nowa, poznam nowych ludzi i pokaze im sie w zupełnie innej odsłonie tzn. zmienie fryzure i charakter, stane sie bardzej śmiała i towarzyska mam nadzieje że to mi pomoże w dobrym komunikowaniu sie z ludźmi. Wkońcu najlepsze lata w życiu człowieka są wtedy kiedy chodzi on do liceum, dlatego chce te lata spędzic wspaniale. Na dzisiaj to tyle bo musze juz konczyc. Oczywiście zapraszam do odwiedzania mojego bloga i komentowania go. Nie wiem czy jutro bedzie kolejny wpis bo nie wiem czy bede miała czas na wejscie na neta ale postaram sie wejśc.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

I tak trzymaj najlepiej zacznij wszystko od nowa wtedy kiedy pójdziesz do liceum. Nowa szkoła,nowe życie,nowi ludzie. popieram cie i nie łam sie.

Unknown pisze...

Kochana!
Nie bądź naiwna.
Tak naprawdę nic się nie zmienia.
W liceum będą ci sami ludzie, którzy otaczali Cię w gimnazjum.
Czas płynie szybko.
lekcje, autobusy, korki, będziesz zmęczona.
Nauczyciele... chandry, depresje, euforie, zmiany nastroju...
I te krótkie momenty szczęścia...
Najlepsze lata życia???
Też mi tak mówiono, jak szedłem do liceum... I jak szedłem na studia..
I co?
Musisz zdobyć się na dystans do swojego życia. I porzucić nadzieję.